Min rubrik existerar inte!

Borde jag skriva mer?
nää jag tycker att jag är duktig som frivilligt skriver nån rad ibland här =)
Fast lite mer kan jag väl skriva! =)

Men lite om min dag då...
Allt började med att jag vaknade av att min väckare ringde!
Jag tog mig upp och gjorde mig klar.
Sedan gick jag ner till nedervåningen och fikade i min ensamhet tills mamma kom ner för trappen! =)
Jasi, till frukost käkade jag lite fil med socker i och en bit kycklingfilè! :)
(Det är ganska gott på morgon!)
Sen tog jag mitt pick å pack och drog vidare till skolan!
Där träffade jag faktiskt mina vänner!
Och då 08.10 hade vi slöjd, men sparkjäkeln ville inte bli klar och inget gick bra för mig!
Vilken pissig start på skoladagen!
Men sen vart alla bättre!
Vi hade hål från 10.30 till 12.30 och då for vi till medan och "övade" på hur vi skulle gå upp när vi ska få våran bok och betyg på fredag! =)
Jag står bredvid Lovisa! ♥ :)
Sen efter det for vi tillbak till skolan, städade skåpen å lämnade in skåpnyckeln!
Så nu har jag inte längre ett skåp på skolan... :( Det känns lite tråkigt..
Men sen slutade vi typ 13.15!
Då for jag å Emelie å Lovve och fixade sponsring till Rännarn å Källan! :)
Det gick bra!
Och sen vare bara att tagga löpning på elljusspåret...!
Jag å Willy satt å väntade på att segJesper skulle anlända...
Undertiden vi väntade dök plötsligt EnergiDavid upp!
Han var ute på en löprunda han med, han skulle kolla nåt om hans sträcka på Norsjö Runt.!! =)
Men sen efter ett tag då kom Jesper, och vi drog oss iväg, och David bestämde sig för att springa med oss då han lix va där och sedan fortsätta med sin egen löptur!
Hur kan man ha så mycket energi?!
Aja, vi sprang och sprang och sprang men inte vart min kondis bättre för de!
Vi sprang 2,5an! ;) Haha, jag är inte så vältränad.. :] Men det kan jag leva med!
För jag ska träna upp mig så jag klår allt å alla.... nästan... typ... kanske... jag vet int.. ! :)
Jaja, nog om de! Jag drog mig sen hem med moppen och käkade lite middag!
Spagetti å kattfärssås :] (köttfärssås, för er som inte fatta att jag skämtade!)
Sen duschade jag sen har jag bott vid datorn. Förutom då jag skulle baka en kladdkaka till i morgon! :)

Idag när jag sprang kände jag mig som Rocky! :] eller så INT! ;)

I morgon blire vårshow på förmiddagen och sen Norsjö Runt på eftermiddagen!
Vi får se hur det går! :)


Vi hörs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0