More than a feeling....

God söndag!(=
Igår (Lördag) så regnade det typ hela dagen!
Men man trotsade väder å vind och for in till Norsjö för att vara på bilträffen!:)
Jag for dit med Lovisa, men väl där träffade vi Erica å va med henne!
Och vi hann se en massa fina bilar som man ville ha...
men man är ju inte 18 så det är inte värt att satsa på en sån bil innan man har körkortet...
sen for man hem å såg Kronprinsessans vigsel... men ärligt talat bryr jag mig inte ett skvatt om att dom gifter sig!
Herregud, så speciellt äre väl inte, det är ju bara två människor som gifter sig!? =)
Aja, sen efter middagen så drog jag till Norsjö för att lira Gh med Adam!
Och snäll som han är så hade han köpt en Red Bull åt mig! Så lite överspeedad har man väl vare ikväll!:)
Vi spelade från typ 19.30 till 00.00! och vi var GRYMMA! =D
Och nu sitter jag här i min säng och funderar på att sova!!:)

Ungefär såhär sere ut när vi spelar!:)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0