Special rubrik som är så mycket bättre än allt å alla! ;D

Hejsansvejsan....eller nå....! :)

Igår efter jag hade vare och jobbat blev det Gh-lirning! :)
Och det gick bra på trummor typ! :) Jag klarade ganska svåra låtar... men inte alla :( :)
Men det funkar ändå!!! :D

Jasi, idag har man inte fått mycket gjort, jag blev väckt typ 12.15.
Då pallrade jag mig upp och mamma gjorde mat åt mig å broschan! :)
Vi fick varma mackor.
Sen har jag inte gjort ett skapande skvatt... eller jag har lagt in fler studentbalbilder på datorn.
Jag har dock testat skolavslutningsklänningen igen och fixat alla detaljer till.
Och jag har testat tunikan jag ska ha på mig när jag ska presentera vårshowen. Det kommer att bli kanon! :)
Sen efter midddagen blir det nog en lite promenad som avslutning på dagen.

I morgon har vi genrep på vårshowen!! ;o GALET!!!! Jag hoppas att alla kan vad vi ska göra.. :]
Jag ska oxå vara och köpa mig ett par fina skor som jag ska ha på mig då jag presenterar.
Eller jag hoppas då att jag ska köpa dom i morogn, om dom inte är slut...
Jag vill ha dom! Dom är jättefina!! =D


Jag har spenderat lite kvalitetstid med Rocky i helgen!  :]

Vi hörs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0