Steeeekarn!:D

Goddag!(=
Nu kommer det en ute bloggning!:D
Jag ligger nämligen på studsmattan hemma på gården!
Det är ganska mysigt! :] jag ligger och lyssnar på musik samtidigt som jag solar!
Och musik är typ det bästa som finns, om man inte redan visste det! :)
Idag har det vare en stekar dag. Jag har vare ute hela dagen på jobbet och skaffat mig lite "snygga" solbrännelinjer.
Haha, jag har haft på mig mitt armband och min klocka och min ring hela tiden vi har vare ute dom här dagarna på jobbet... hehe..
Ikväll hoppas jag på att nån vill hitta på nå... :)
aja, om inte så får man vara hemma och se film! :)
Jag ska då se filmen Click ikväll klockan 21.00 på tv 6! :) Den verkar vara svinigt bra! ;)


Ingen som har lust att tälta nån dag?!:D



Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0