Studentbalen 2010! :)

Hej! =)
Idag har jag vare både på skolan och i Lycksele!
Det började med en busstur till skolan och jag var med på lektionerna på förmiddagen....
och en av dom lektionerna var idrott, och då hade vi tjejor planert vattenkrig mot killarna.
Men dom visste ingenting om det! Dom trodde att det skulle vara brännboll, och skadade som dom är så kunde dom inte vara med, en hade ont i höften, en i ett knä, nån var sjuk osv.. så det var bara med 3 killar på idrotten.
Så vårat välplanderade vattenkrig gick åt skogen, men vi tjejor krigade mot oss själva! :)
Sen efter lunch hade vi långhål, sen var det dax för mig att fara hem för
jag skulle ju till Lycksele och kolla på när broschan gick på studentbalen!
OCH SÅ FIN HAR JAG ALDRIG SETT HONOM!! :) Och Matilda, hon var hur vacker som helst!
En jättefin klänning, och håret såg perfekt ut! =)
Så det vart en del bilder på studenter! :) ca 230 :]
Och efter vi hade sett en del par och fotat Johan å Matilda for vi på Dollar och köpte lite godis,
sen blev de Golden och en pizza där! ;) det är inte illa!!
OCh nu är vi hemma och jag nördar mig vid datorn med photoshop och musik! ;)
Dagen kan inte bli bättre! eller joo, om jag sätter mig och ser en film, ROCKY!!! :)


Så fina!! :)

Vi hörs!:)

Kommentarer
Postat av: matte

Åhh tack, vad söt du är:) Du måste skicka alla bilderna! :D

2010-06-07 @ 14:32:21
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0