Universum är nog ganska stort ändå...! :)

Hej alla människor ute i världen! (=
Jag känner mig typ gladast i universum just nu! :)
Jag vet inte riktigt varför, men jag är bara så hinla glad!
Och idag har jag hunne göra lite grann iaf! ;)
Jag har hunne sola, fika, äta lunch och köra cross! :)
Och det bästa var nog crosskörningen! :]
Tack världens bästa bror för att du vågade låna ut den åt mig!! :) ♥
Sen har det inte hänt nå mycket, det blåser ute.
Men det är inte så kalla vindar som blåser, dom är ljumma! :]

Nu taggar jag att vara med bästaste ikväll! Lisa och Erica! :)
Och vi får hoppas att Lisa är speedad som vanligt ikväll, för då kan det bli hur kul som helst!:)
Jag ska ha med mig kameran så en del knasiga bilder kommer man nog få!! :)
Alltid kul att kolla genom bilderna på kameran efter man har vare med kompisar!!:)

bildbildbildbildbild, förklaring om man inte såg att det var de! :)

Och jag måste säga att jag har blive bra på att skriva nu, och lägga upp bilder!!! =D
Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0