Sammanfattning med myckt bilder! :)

Tjohej, nu var det ett tag sen jag skrev... (=
Men det funkar endå!
Och lite sammanfattning av min skolavslutning kommer nu:

Fredag: Det började med att jag steg upp och for till skolan. När jag kom dit så var det lite folk i c-koppen men det kom mer och mer folk som var jättefint klädda!
Sen efter vi hade samlats i klassrummet så gick vi till kyrkan för att vara med på sista avslutingen i Norsjö... :(
Det gick finfint, och Rebba å Lovve var grymt duktiga på att sjunga!
Sen efter kyrkan tog vi lite kort utanför där och sen bar det av till Medan för att få betygen och en bok.
Sen gick vi bak till parkeringen på Medan och tog fler kort och kramades osv!
När det var klart for jag, mamma, pappa och mormor å käkade på thaien.
Kl 14.30 gick bussen upp till Källan och sista natten med gänget.
När vi kom upp till Källan så började vi med att leka lite lekar....
Och klockan 18.00 var det dags för middag!
Vi fick fläskfilè och ugnsbakad potatis, och det var riktigt gott!
Sen resten av kvällen och natten umgicks vi bara och vi hann vara på en utflykt till utkikstornet.
När vi kom tillbak från tornet så hade redan live-bandet börja uppträda.
Det var Willy, Anna, Erik, Gunnar och Conny som var bandet!
Och dom var bättre än väntat. Och efter dom hade uppträtt klart så började det spelas vanlig musik från en dator, och då bjöd Rasmus och Rickard på show. Och Jesper dansade till Single Ladies!
Så jag tror Beyoncè har fått hård konkurrens...!
Men sen grillade vi och bara försökte hålla oss vakna....


Bästaste vän!


Det va lite långt ner till marken från tornet...! :)



Lördag: Natten på källan fortsatte. Och där vi 03.00 hittade jag ett par trummpinnar som jag satt och trummade med till typ 08.00. 
Och det var tur jag hade dom och slå med för annars hade jag nog somnat...
Och Jonky spelade piano, han är sjukt grym på att spela! :)
Och klockan 09.00 blev man hämtad av mamma och vi for hem och jag hann sova ca 5 timmar innan jag skulle iväg på Rännarn för att jobba! 
När man kom på rännarn så ställde vi i ordning allt och jag hann spela lite Gh...
Sen började folket komma in på område och det var dags för att jobba...
21.30 hade jag jobbat klart och sen gick jag bara omkring och chillade!
22.30 var det dags för 8 steps to perfection att uppträda! Dom är grymma! =)
Och 00.00 stängde stället och jag blev hämtad 00.30 efter  vi hade städat undan allt.
Jag var galet trött då, för efter att ha vare vaken lite drygt 28 timmar och sen sova 5 och sen iväg å jobba så är man inte pigg...



Steeeekarn! :)




Söndag: Jag vaknade kring 11.00 och jag slappade omkring utan att lyfta ett finger för att göra nå nyttigt. 
Och där vi 14.00 tog jag moppen och drog in till Norsjö för att spela Guitar Hero med David och Adam! :)
Vi var grymma! Och vi käkade middag på pizzan, mumms!! =)
Och jag for hem typ 20.00, och när jag bara hade hunnit till Näset började det spöregna... INTE KUL!
Så när jag kom hem var jag genom blöt...

Måndag: Jag har börjat på mitt sommarjobb som dagmamma i Risliden!
Det är faktiskt ganska kul! :)
Och nu sitter jag å ser tv och leder trötthest-Vm! :)

Vi hörs!:)<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0