Jobbjobbjobb, chillchillchill! :)

Hejsanhejsan! (=
Idag har jag vare på sommarjobbe och stekt!:)
Jag har hoppat studsmatta, lekt med sand och typ sprungit efter å hålle koll på barna! 
Och gissa om jag har vare bra på de!?
Sen efter jobbet for jag hem och städade mitt rum och efter middagen tog jag min kära moppe och drog in en sväng till Norsjö!
I Norsjö var jag med Lovisa!:)<3
Vi satte upp hennes studsmatta, delvis med list, delvis med våld och ibland med både list och våld!
Men tillslut var den uppe på plats!:)
När den var uppsatt så spelade vi lite volleyboll och drog sedan ut lite med mopparna! :)
Vi körde omkring lite i Norsjö tills vi vart sugna på glass då for vi på Uffes och köpte varsin mjukglass!
Och gissa hur gott de va?! men mest av allt var det kallt....
Sen kom det en massa folk och satt sig med oss men då kl 21.00 kom dom på idèn att vi kunde fara å se film...
Fast eftersom jag är så duktig och sommarjobbar så for jag hem, även om det skulle vara kul att se lite film!
Aja, så nu är jag hemma och sitter å väntar på att Scrubs ska börja! :)


Lovisa!!!!=)

<---Tove, Lisa---> :]

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0