bra rubrik.. bra rubrik.. hmm... jo jag vet! English speaking people! :D

Tjo again! :)
I'm an english speaking people! :)

Tove is an english speaking people! :D

Nu har jag ätit en glass DVS en Rullo! :)
Och gissa om den var god?! :D
Jag har oxå hunnit baka småkakor! Schack-rutor! :)
Jag tror att dom vart goda, jag åt mest deg så jag orkade inte en kaka.. :(
Och nu sitter jag och ser Family Guy! :) haha, det är sjukt bra!:)
Jag dör typ av skratt! xD
Sen ikväll så blire att se Scrubs och dö ännu mer av skratt! =D
Det är döds-kul! xD
Hehe, vilken ord-vits jag fick till där! ;) Mohahah! ")
Jag känner mig å skitbara humör just nu!
Anledningen är nog glassen och kakorna! :)
Men det enda tokiga är att jag missade cirkusen.... tusan! :(
Det skulle vara djur, clowner mm där!
Men jag är hemma i Tallis och sparar pengar! :}


I morgon kväll så ska jag troligtvis se bio!
Beck! :] Nån som vill se den med mig?! :)

På tal om filmer så såg jag Wolfman igår! :)
He he... den var ju ganska bra i handling, men specialeffekterna var värdelösa! :)
Nästan så man dog av skratt.. hehe ännu en gång! :]
Fast jag tycker ändå att man ska se den! :)
Jag åt popcorn till filmen =)


Vi hörs!:)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gott med glass. :P

2010-06-22 @ 01:47:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0