Paint it black (and white)! :]

God morgon! (=
Jag har som just vaknat denna underbart blåsiga midsommarafton! :)
Men det är sol ute så man ska inte klaga... fast vad vet jag egentligen som ligger inne i min varma sköna säng och pysslar lite med photoshop!? :]
Jag å photshop har blive vänner igen efter att ha bråkat lite.
Vi bråkade eftersom han inte ville göra som jag! lite korkad, ja! men nu gör han som jag vill och bilderna blir ganska bra! :]





Jag vet inte riktigt vad jag kommer att hinna med idag, det enda jag vet att jag ska hinna med är att duscha innan jag ska till Norsjö.
Annars kommer mina vänner inte vilja vara med mig... :] hehe..

Jasi, nu kommer jag inte på nå mer att skriva om.
Hare bäst nu på midsommar och i fortsättningen så;


Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0