Midsommar!!! :)

Hej!(=
Nu är man hemma efter en riktigt lyckad midsommar!:)
Det började med att jag moppade in till Norsjö och for till Erica! :)

Där skulle vi käka! Klockan 18.00 skulle vi vara där.
Men Lisa var försenad lite grann, men hon dök upp tilllslut.
Till middag skulle vi grilla, och jag blev grillmästarn! ;)
Jag var grillmästarn på typ Vm.s minsta grill! :)



Och kolen var inte den varmaste heller, så det tog ett tag att få maten varm...
Men vi var tjurskalliga och grillade maten ute ist för att steka den inne då grillen inte var så varm!
Vi käkade och tog lite kort, sen till efterrätten kom Lovisa dit! :)
Till efterrätt fick vi jorgubbar, grädda och kalastårta. Det var riktigt gott! :)

Sen for vi ute och körade litegrann med mopparna.
Då kom vi på idèn att fara å grilla i Lovves stuga.
Vi for hem till Kikka först och frågade om hon ville följa, och det ville hon.
Vi for å hämta grillsakerna och for sedan iväg till stugan.

Där spelade vi kubb. Jag å Kikka ÄGDE ut Lovve, Lisa å Erica! ;)
Och Erica råkade få en kubbpinne i sjön, men lyckades få in den till land igen! ;)
Sen for vi ut med båten över till Rännuddens camping. Där tog vi lite kort och for sen tillbak.
Där vid 02.00 kanske vi for till Svartlund till spökhuset och gick å kollade där litegrann innan vi for tillbak till Norsjö! :)


Vi gungade oxå i en jättestor gunga där man fick mycket fart! :D




Hjularna! ;)

02.30 for vi på beachplan å spelade volleyboll med några andra som oxå var ute.
Vi spelade till kanske 03.30 sen gatt alla hem.
Jag och Erica for hem till henne och kollade genom korten jag hade tagit och fikade lite.
Sen vart det bums i säng! :)

Vi vaknade mellan 13.00 och 14.00 idag.
Vi fikade lite frukt sen for jag hem.
Nu sitter jag här vid datorn och ser set tv samtidigt :)
Scrubs!!!!!!!!!! :):):):)♥

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0