Myggbett kliar! (=

Hejhej! (=
Nu är jag vaken efter en god natts sömn! Gode skönt! :)
Igår hände det typ ingenting och idag kommer det inte heller att hända nåt typ.
Eller jag ska ut och springa, men det är inte så spelciellt.
Det blir en tidig kväll ikväll tror jag faktiskt. För jag ska orka med sista arbetsveckan!

Jag ska försöka att komma mig ut i solen och sola i sommar. Jag ska bli brun och fin :]
Jag längtar som tusan till stadsfesten!!! :) Då blire troligtvis att bo hos LisaP :]

Nää, nu ska jag ta och komma mig upp ur sängen och få mig nå lunch! :)

en cheezballz på sjön :]



Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kjempe fine bilder:d

2010-06-27 @ 15:49:05
URL: http://linnyrke,blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0