Ojsan hoppsan!: )

Hallåj! (=
Då vare färdig jobbat för idag då! (=
Det har gått bra, men det har vare blåsigt nanting! ;o Nästan så man blåser bort...
eller kanske inte riktigt.
Till vilan idag såg vi Bratz Rockangels! ;) Haha! så värdelös film! :D
Jag tycker nog att den är väsrdlös för att jag är lite för gammal för den...
Aja, annars har det inte hänt så mycket.
Just nu sitter jag och lägger över bilderna fråna kameran till datorn medan jag lyssnar på musik! (=
Och det är typ världens bästa musik! :D
T ex:
Guardians of Asgaars- Amon Amarth
Alias- In Flames
Take this life- In Flames
Gimme Half- The devil wears prada
The devil- Nomy
45- Shinedown :) 


Kring 17.00 idag ska jag börja dra mig in till Norsjö för att käka på Frasses! :]
Det kallar jag för god middag! ;)

Jag har oxå sutte och lekt med kurvor på photoshop! :) Och jag tycker att det blev ganska bra! (=

Före
Efter

Före

Efter

Och sen bara lite bilder, utan redigering!





Äh va tusan, det här blir ett jättelång inlägg som avslutas med frågor(?!) :)

Dagens mående: jättebra!
Dagens humör: jättebra! :)
Dagens borde: springa
Dagens vill ha i allmänhet: frassemat!
Dagens beroende: kameran
Dagens längtan: frasses
Dagens klädsel: mjukisbyxor, klasströja (brorsans) & linne
Dagens smink: ingenting! :)
Dagens frisyr: ofixad! :)
Dagens låt: Guardians of Asgaard- Amon Amarth! :)
Dagens saknad: Guitar Hero! ♥
Dagens dummaste: jag? (a) nää jag ver inte! (=
Dagens misslyckande: Jag misslyckas aldrig! jag lyckas bara mer eller mindre!
Dagens köp: inget
Dagens godis: knäck :]
Dagens mat: frasses!:D
Dagens tidning: Norran, lätt! :)

Vi hörs!:)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesöt blogg!



kolla gärna in min

http://www.baranas.blogg.se

2010-06-28 @ 16:38:07
Postat av: Em

Tur man ger snygg på bild! :D

2010-06-28 @ 16:58:02
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, absolut ! :)

2010-06-28 @ 19:42:01
URL: http://nelliiiiee.blogg.se/
Postat av: Frida

vilken fin header! :D

2010-06-28 @ 20:12:28
URL: http://monkiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0