Varför har jag inte bruna ögon? :P nää kom inte på nån bättre rubrik...

Godmorgon världen!!! (=
Usch för att vara vaken nu... väckaren ringer inte föränn om en kvart och jag har redan vaknat..
Det är inte nomalt.. men det är nog sista veckan spänningen som smyger sig fram.
Jag har blandade känslor för denna sista vecka... det kommer naturligtvis vara skitkul att få gå ut nian, springa norsjö runt, spela upp vårshowen och bara chilla med klassen.
Men sen när man har gått ut så kommer vi att vara på källan,
men vi kommer ju aldrig mer vara 9a!
Våran klass är speciell, ingen kan klå den! Vi är bäst!!
Och jag kommer att sakna den grymt mycket till hösten när jag börjar i Lycksele.
För dom flesta av min kompisar far ju till stan...
Man har så många minnen med klassen! typ dom gånger vi har fikat hos Chatrin,
 i 7an när alla spelade air hockey och dom andra som inte spelade kollade på, då vi har spelat volleyboll på hålen (även om killarna "inte" gillar volleyboll) och så mycket mer!

Och all personal på skolan, som lärarare och gårdspersonal kommer man oxå att sakna.
Speciellt våran klassföreståndare som går i pension nu då vi går ut!
Jag tror faktiskt att hon har mycket  att göra att hela högstadiet har vare bra!

Det har typ vare tre av mitt livs bästa år! :)

                                      ♥♥♥♥♥♥9a♥♥♥♥♥♥






Vi hörs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0