Electric Eye! :)

Skepp ohoj!(=
Nu äre hög tid för mig att plocka fram dammsugaren och dammsuga golvet och sen plocka fram skurmoppen å skura golvet. 
Herrguu, kan ni fatta hur duktig ja egentligen ä på en skala 1-10?! :D
Sen blire middag, wook :] Sedan kommer Lovisa hit och vi ska hitta på nåt ;D
Kuul.... ;p 

På skolan va vi brudar duktiga, vi vet att vi inte kommer att ha någon idrott i morgon så då gick vi å fråga våran mattelärare om vi fick jobba hemma i boken istället för att komma på skolan å jobba. Det gick hon med på.
Överlyckliga över det svaret gick vi å berätta de för dom andra i klassen och vi får sovmorgon till efter lunch i morgon! Men sen händer det ofattbara, våran klassföreståndare ringer till Jessika och säger att två av vi tjejor ska på ett tannbergsmässamöte kl 09.00, upprörda över de beskedet gick vi ner för att prata vett med han.
Men det gick inte... så då kommer jag och Lovisa vara på det där himla mötet istället för sovmorgon!!
Och det är INTE OKEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
USCH va dåligt de kan bli ibland!

Såhär kul kan vi ha de en dag på skolan... :p
Men nää, nu ska vi inte vara så negativa här :] Vi får ju vara på ett möte, det är väl bra?! ;] eller,...?
Puss på mig för att nu ska jag städa! :)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0