Harry Potter och Dödsrelikerna, del 1! :)

Hej!(=
Vanlig skola idag.
Efter skolan drog jag hem, köpte sedan en julklapp, sen mat dom jag sen åt upp.
Hade tänkt köpa färgade teamsportiabyxor men dom fanns inte i rätt storlek.
Fanns typ bara i xs, xl, xxl, 128-132.... men själv skulle jag vilja ha en medium! ;o
Usch!
Efter middagen kom Lovisa hit och vi drog på Åhlens för att jag skulle kolla om en ram till en tavla.
Men den fanns inte i rätt storlek den heller!
Usch!
Sen när de va gjort for vi på bio och skulle se Harry Potter och Dödsrelikerna.
Men kön va så lång att filmen sköts på i typ 40 min.
Usch!
Men sen när den väl började så kunde ju inte folk va tyst, dom prassla i sina godispåsar, tuggade på typ nötter så de lät som typ 3dje världskriget bröt ut, folk skrattade när det inte ens va roligt.
Folk i Lycksele vet inte hur man ser bio!
Usch!
Men annars så har dagen vare bra, och filmen va bra! :)
Nu väntar man bara på fortsättningen av den, eftersom detta va bara del 1! ;p

Kolla vilka grymma tatueringar jag fick av Lovisa! ;)

I morgon bäre av till stan för att vara med Erica och Lisa en kväll och sen på torsdagmorron ska jag på Idromed för att få ett nytt träningsprogramm, sen raka vägen tillbak till Lycksele! :)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Kjell

Naaaaw, usch ;P

Men tatueringarna var kung! :D

2010-11-30 @ 23:00:36
URL: http://zpajk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0