Highwayman! :)

Hejsan!(=
Lugn dag idag, sovmoegon till halv 12 typ. Sen steg ja upp å fixade mig lunch.
hehe, de vart hamburgare! =D Hur gott som helst.
Efter ja hadd käka for pappa på jobbe å ja vart kvar hemma själv :)
Efter att ha kolla på tv en liten stund, eller snarare en lång stund satt jag mig vid datorn å fixade ny musik på ipoden.
De va väl behövligt, hade bara musik som jag lyssnade på för typ 1,5 år sen.
Men nu äre ny fräsch musik som man kan lyssna på! =D
När musiken va kirrad hämtade ja min ipodhögtalare, startade musiken å börja baka!
De vart cupcakes! =D Gula.... GULT Ä FULT! eller... ?! :]
Men goa vart dom :D
I morgon hoppas ja på en mer händelserik dag... typ att man far in till Norsjö och hittar på nå! =D
Nu när man ä ledig ska man passa på att göra en massa saker.
På torsdag ska ja till tandläkarn.. hoppas att man inte ha nå hål!! :]

Ikväll ska ja se House med mamma, som vi bruka göra tisdagar när ja fortfarande bodde hemma.
Så de ska väl bli najs! :)



Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Em

Lite smått sjukt ja!

2010-11-02 @ 16:48:45
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0