If Your Gonna Be Dumb, You Gotta Be Tough! :)

God hej! (=
Vanlig byggdag idag, vi började med kaklingen.
Och de har väl gått bra :)
Efter skolan följde jag Lovisa när hon skulle köpa ett par skor och mat :)
När ja kom upp i lägenheten satt ja mig vid datorn och sen satt ja mig å käka middag :D
Potatisgratäng och älgkött :D:D
Så sjukt himla gott he va! ;)

Och igår spelade ja ju volleyvoll, haha och idag sere ut som mina armar typ ha blive våldtagna xD

hihi, de gör väl int så ont... om man int petar :]

Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Kjell

Var för sötsugen när jag började läsa och kom knappt förbi "kaklingen", mmm, kakor...



Spelar ni volleyboll med ett bouleklot? :/

2010-11-15 @ 17:39:02
URL: http://zpajk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0