Storstadstjejen nr. 1! :) eller....!? ;)

Hej!(=
Det känns som om man borde skriva en rad här igen då... :)
Idag ha ja vare till stan med mamma, för jag skulle på lassa för en magnetröntgen!
Den gick bäl så bra som den skulle, jag fick ligga stilla i ca 25 min så dom skulle få en fin röntgenbild på min rygg undertiden jag fick lyssna på Metallica! (L)
Sen efter de va avklarat for vi ner på E-son för jag skulle kolla om skoterkläder, men dom hade inte de ja ville ha så de fick va.
Vi for på Elgiganten en stund me för ja ville kolla på typ mobiler, kameror and so on... :)
Lunchen åts på Subway, as usual! :]
Sen en liten stunds shopping, men ja blev mutad av mamma att om vi gick å fika så skulle vi fara hem sen.
De gick ja me på...
hahah! xD
Till fikat ville jag testa vara en "storstadstjej" och drick en typ en caffe latte, men den hette typ latte machiato (rejält osäker på stavningen!), eller nå sånt.
Men de va rent ingen kaffe smak bara kiss-ljummen skummad mjölk!
Ingenting jag rekomenderar, bara för dom som int gilla kaffe... :p
Till Norsjö, handla sen hem,! :)
Men vi hann va om en sväng hos mormor oxå! :]
Nu vet jag int va ja ska hitta på, men nåt kom ja säkert på att göra :)
Msn.a med Lovisa typ! :]♥

Storstadstjej?! :D eller... :)

Och som sagt, ja ä hemma i Tallis så ja kan int ladda upp nya bilder... även om jag skulle vilja de jättemycket!
eller..!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0