The Poison! :)

Hejhej!(=
Nu vare ju ett tag sen ja skrev, de va ju sist i fredags....
Men jag har ju sagt att jag troligtvis inte kommer att skriva på helger! ;)
Men nu så kan jag berätta om min helg bara för att skryta lite grann ;);)

I Fredags åkte jag hem och har inte gjort så mycket fram till på söndag.
Eller på lördag-dag for jag in till Norsjö för att Anna skulle hjälpa mig att färga håret, och det vart skitbra!
Tack!! :]
Sen sminkade hon mig oxå, och de vart å skitbra!!!! =D

Men sen på söndagmorgon bar det av först in till Norsjö för att hämta David och Erik så vi sen kunde bege oss mot Umeå.
När vi kom fram till Umeå sökte vi åt vars Johan bodde så vi skulle träffa han å Lovisa.
Vi alla drog till IKSU-hallen för att lira beach!!!!! :D:D:D
sjukt kul, men jag kom inte ihåg att det var sådär jobbigt att springa och hoppa i sanden! ;o
Men man fick tillbak sommarkänsla på ett kick när man spelade! ;D
Sen efter vi hade spelat i ca två timmar drog vi oss från IKSU till OK för att käka lite snabbmat innan vi drog fort hem till Norsjö så vi skulle hinna spela volleyboll inomhus ;D
Och då kändes det typ som om man flög när man hoppade! :D
Detta måste verkligen göras om!!! =D

Sen idag hade jag inte världens bästa morgonhumör, jag var trött som ett as och ville inte fara till Lycksele!
Och påtal om Lycksele så tycker jag inte att vissa personer (David) inte ska säga så mycket dumt om Lycksele! ;)
Skellefteå är inte så mycket bättre! :p

Men som tur var så hade vi byggdag så det ha ändå gått bra, och sen ikväll ha jag vare med Lovisa, Rebecka,Nina, Madde och Anna.
Vi har sutte och sett Ung och Bortskäm och Svenska Hollywood-fruar.
Käkat lite kladdkaka, lussebullar och drucke saft! :D
Mysfaktorn va på en hög nivå! :D

Det har inte blive många bilder i helgen, men denna får duga! ;)

Ganska söt va?! :]

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0