Jag är vaken efter Bolibompas slut! :]

Hej natt!(=
Idag blev ja helt överlycklig när mama kom hem med ett paket som va till mig!=D
Gissa va som va i de paketet?!?!? :D
That's right, en Bullet For My Valentine tröja! =D=D=D=D
Jag är superlycklig och helt kär i tröjan! :D Min nya favvotröja, den kommer att använad mycket i vinter vill ja lova ;D

Framsida! :D

Baksida!:D

Närmare bild av trycket på baksidan!:D

Nog om de!
Till middag åt vi kycklingfilé och potatisgratäng! :D
Kvällen blir bara bättre å bättre =D
Sen ha vi sett tv, äte glass å så. Jag ha testat lite kläder som pappa köpte när han va i Libanon i Fn-tjänst eller nå!
Såhär såg ja ut i kläderna han köpte där:

ey yoo! ;)

De vart en bild, för ja kom på när ja höll på att lägga in bilderna från mobiln till datorn att snyggbilderna på kläderna ä på systemkameran... :] Så dom bilderna få ni se till veckan! =D

Men jag kan lägga ut nå egobilder på hur ja ha sett ut litegrann i veckan:





Fick ett par nya leggnings av mamma i måndags efter ja hade vare röntgen =D

Snygga va?! :]

Vi morgon bjuder världens bästa bror på fika, och de se vi fram emot! :D

Vi hörs!:)<3


Kommentarer
Postat av: Kjell

gillar detta.



(cp-telefon, går knappt skriva...)

2010-11-05 @ 11:54:18
URL: http://zpajk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0