You say whaaat!? ;)

Jag har insett att min senaste kyss - va i sommras
Jag lyssnar just nu på - The truth of a liar - August burns red 
Jag pratar - typ nästan jämt :] 
Jag tycker om - byggen ;)
Det jag älskar med livet är - kompisar, familj och sport!
En sak du inte visste om mig - jag är folkskygg
En sak du visste om mig - jag är speciell
Jag har aldrig - sovit mer än 13 timmar i sträck
Men har istället - varit vaken en hel natt
Min favorit(vadå) är - sport är volleyboll (beach! :D)
Jag brukar oftast - lyssna på musik
När jag är hemma - chillar jag! :D
Min bästa vän är - Lovisa LB för att nämna en! :]
Min första riktiga kyss - va underbar!
Jag avskyr när folk frågar - idiotiska frågor och blir sur över ett idiotiskt svar :p 
Kärleken är - både bra å dålig
Jag är rädd för - ormar och blod!!!!
Du gillar att - äta, beach, och sport i allmänhet!
Jag kommer alltid att - lita på mina bästa vänner!
Jag är hemligt förälskad i - Jason James :] 
Sist jag grät var - i sommras tror ja...
Sist jag var sjuk - är just nu typ :p
Min mobiltelefon är - på lagning ;p
När jag vaknar på morgonen - är ja int å leka me
Innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
Varje morgon och kväll - vill ja sova!
Just nu tänker jag på - nu till helgen! :D
Idag har jag - tatuerat mig! :D:D:D:D
I kväll ska jag - läsa min bok ;) 
I morgon kommer jag - träffa mina bp-brudar, precis som idag :D
Bästa med vintern är - snowboard och skoter! =D
Jag vill verkligen - spela beach eller volleyboll just nu! 
Om jag inte vore hemma - skulle jag nog vara någon annanstans? xD
Att beskriva året 2010 - Bästa året hitintills! ;D

Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Em

Ja men oja!

2010-11-23 @ 16:44:58
URL: http://emeliehjelte.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0