Bulls On Parade!:)

Hej!!! (=
Byggdag idag, den gick väl bra, den började med att vi gjorde klart förrådet.
Det vart fint.
Sen fixade vi till insidan av våra grillar.
Det vart nästan lika fint.
Vi har väl flummat på som vanligt vi tjejor.
Sutte å komme på smeknamn till typ alla ex; Mackan, Surpuppa 1 och Surpuppa 2, Lillen, ToeBear! ;)
HAHA!
Jag tycker att vi va himla bra på att komme på smeknamn ;)
Efter skolan handlade jag med Lovisa innan jag gick hem å satt mig med gitarren.
Jag håll på att försöka lära migg att spela, men jag är väl inte världsbäst... :p
Nu ska jag se nalta tv å så! :)

Bara för att de stämmer :]
Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: ' rebecka

älskar alla smeknamn vi gav klassen ;)

2010-10-18 @ 18:19:39
URL: http://fridarebeckafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0