Burn It To The Ground! :)

Heeej!(=
Tuff dag på skolan?
haha! nää de kan ja inte påstå ;)
Började med en sjutusans härlig sovmorgon (som ni kanske redan visste tack vare förra inlägget:))
Drog mig till skolan i 7 minusgrader ♥ ÄLSKA VINTERN! =D
Kom till skolan och möttes då upp av bäst brudarna! =)
Hade matte,n  räknade lite men pratade mest annars.. som vanligt då! ;)
Efter lunch hade vi svenska å då skull vi redovisa de vi hade skrive för halv, halvklass.
Jag berättade om Norsjö VK och Norsjö Beach!=D
De gick bättre än väntat!!!! :)
Efter svenskan hade vi engelska å då satt vi i datasalen å kollade på nå inspelningsprogram som vi sen satt å tjollra med :)
Sen vare slut på dagen! JÄÄJ! =D

Just nu sitter jag å fundera över min middag... jag vet inte vad jag vill äta längre.
Jag hade tänkt mig wook från början men nu är jag inte lika säker på vad jag vill äta.
Jag vill ha nå gott men de får inte bli nån disk! De är viktigt!

Ikväll blire kanske en promenad eller att vara med Lovisa, om hon inte ska plugga sönder. Som hon har gjort i veckan! ;o


Nu tänker jag att jag vill spela beach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De va ett tag sen nu :( Guuu!!!!!! JAG VILL SPELA NUUUUU!!!!!!!!!!!!
BEACH BEACH BEACH BEACH BEACH BEACH BEACH BEACH BEACH BEACH BEACH BEACH BEACH BEACH BEACH♥



Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0