Fotbollsplan!!:D

ahahaha Erica inspirerade mig till att skriva ett inlägg om just denna låt:


Jag gick en liten tur på gatan här om dan
Efter 5 minuter träffa jag ett puckobarn
Vart e du på väg ditt lilla fula fån
Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan
Har du inget bättre för dig puckobarn
Måste du gå enda bort till fotbollsplan
Dra med mig istället ner och häng på stan
Nej jag skall ta min boll och gå till fotbollsplan

refrain:
Jag skall ta min boll och gå till fotbollsplan (3x)

Lyssna nu på mig ditt lilla fula fån
Struntta i din dumma gammla fotbollsplan
Jag tvingar dig å hänga med mig ner på stan
Annars ser jag till att du får stryk ha dan

Nej, jag skall ta min boll och gå till fotbollslan

refrain (2x)

Jag gick en liten tur på gatan här om dan
Efter 5 minuter träffa jag ett puckobarn
Vart e du på väg ditt lilla fula fån
Vart e du på väg ditt lilla fula fån

Jag skall ta min boll och gå till fotbollsplan (4x) (2x)
Jag skall ta min boll och gå till fotbollsplan (6x)

Aa jaa, får jag följa med då


Så ful låt, jag tror inte att jag har skrattat så mycket åt den här låten som jag gjort nu! xD
Hade glömt hur ful den egentligen ä! xD HAHAHA!!!
Lyssna bara på texten!!! ;p




Och jag glömde berätta att jag ha pimpa min dator ;)

Dålig bild me he få duga :D

Vi hörs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0