Härlig fredagskväll! :)

Godkväll! (=
Nu sitter jag astrött och funderar starkt på att sova en stund så man orka me morgondagen :)
Ikväll ha ja vare med Erica å vi ha vare lite på Fg, sett hockey och sett Family Guy å Eva och Adam.
Man fick nostalgikänslor när man såg Eva och Adam, ja minns att ja alltid såg de när jag va liten!
De ä ju så himla bra, och man hade ju typ glömt bort vad som hände i dom absolut fösrsta avsnitten som vi har sett ikväll.
Eller, vi hann inte se klart alla, men de kom vi göra nån dag på love :D

Och jag vill säga tack till bror min som lånar ut lägenheten till mig i kväll! :)
Världens bästa! =)

Bror å skotern! :)♥

Nu ska ja sovaaaaa!!! =D

Gonatt,

Vi hörs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0