Kill your enemies!:]

Tjo!(=
Då är man i Lycksele igen då.
Idag på skolan har vi tjejor vare ganska så flummiga, vi har skrattat åt allt å alla å en massa.
Till lunch vare parisare me bröd och potatismos.
De va riktigt gott faktiskt! :)
Efter skolan gick jag hem, satt mig vid datorn ett tag å gick sedan till Konsum och handlade lite mjölk, juice å nudlar!
De man behöver för att klara sig till på fredag.
Nu resten av dagen å kvälln ska jag bara tare piano å inte göra nåt! :D
Det känns sjukt najs! =D

I Söndags när jag hade sett lite volleyboll med Lovisa så gick vi ut å hittade ett jättefint klätterträd som vi tog en massa fina höstkort i! :D
De va sjukt kul! =D




Tack å adjö för denna gången! :)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0