On The Road To Nowhere! :)

Hel-awesome ikväll! =D
va å såg hockey med Lovisa, Rebecka och några till.
De va Lycksele-Norsjö, och såklart hejjade man på Norsjö.
Var typ den enda i den ishallen av publiken som va på Norsjös sida.
Men inte hjälpte de att jag hejjade på dom, så dom gick å förlora med 5-3....
Inte okej!
Men de roligaste va typ David efter matchen!! :D
Han hade lovat oss på skolan idag att om Lycksele skulle vinna så skulle han dansa, och de gjorde han!
Hur kul som helst! =D
Efter matchen for jag och Rebecka till Shell för hon skulle käka en Shell-korv.
Så vi satt där och sen kom Sebastian å Fredrik dit, sen en Maja.
Vi satt å prata till Shell stängde och då drog jag hem å satt mig å såg Scrubs! ;D

Tagga Flumm-torsdag i morgon då! =D
Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0