Rubriken är ju inte allt, läs innehållet oxå! :)

Tjobalalalalla!!! (=
Juat nu sitter jag hos Lovisa tillsammans med Emelie.
Vi ska väl ta å hitta på någe snart? : )
Idag har jag vare å sett Div1 spela seriepremiär.
Dom vann med 3-2 i set!
HÄRLIGT TJEJOR!!! =D
Och jag tycker att Kjell ska sluta vara så beroende av att läsa min blogg.
Den är ju inte ens kul att läsa eller?
Och om han nu verkligen vill läsa den så känner man ju att man måste skriva lite så han har nåt att läsa.
Han har ju faktiskt kommenterat typ 2? inlägg, bra jobbat Kjell! ;)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Kjell

Tänka sig, att behöva skriva inlägg på sin egen blogg.

Tycker något synd om dig... ;D

2010-10-10 @ 10:42:25
URL: http://zpajk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0