Tetris Theme! =D

Tjohej! (=

Jag tänkte börja detta inlägg med en bild på världens bästa Lovisa å Johan! =D
Va me dom i helgen :]
Lovisa ser lite mysko ut på bilden, jag tror att Johan just ha kastat godis på hon eller nå liknande ;D


Hmmm, byggdag idag. Vi har inte gjort så mycket idag, bara funnese till ;D
Det är faktiskt helnajs.
Lovisa har vare lite småsur idag, men jag tror att hon var glad innerst inne. Bara för att hon får vara med oss! =D
Eller hur Lovisa?! :D
Själv har jag vare på toppenhumör HELA dagen!! =D=D
Men lite flummig har jag väl vare, för att citer mig själv:
"Jag har en hammare i huvet" ;)


Ikväll hoppas vi på att de blir gymme, för de behövs om man ska kunna leva! Eller..!? :D
Till middag vet jag inte vad jag ska äta. Antingen Wook eller bara nå nudlar å kyckling typ.
Men gott är båda delarna!=D

Visst är mina b-rudar söta!? :D♥


Tagga hem på fredag!! =D
Och en hälsning till Erica å Lisa:
SKAFFA ERAN BLOGG NU! =D<3<3

Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag var bara less ju ;d

2010-10-20 @ 18:13:46
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymmaste Lisa mattsson kommer och hälsar på :D

2010-10-20 @ 18:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0