You Better Die Young! :)

Hej!(=
Måndag=Byggdag
, och vi tjejor har som vanligt vare å schteekt! :)
Men vi har jobbat lite oxå måste jag ju tillägga! ;)
Efter skolandrog jag på Team Sportia med Lovisa å köpte en finfin mössa! :]
Eller, jag hade fått pengar av världens bästa pappa till den! =D=D
Sen for vi å handla sen drog vi på Dollar.
Lovisa skulle nämligen köpa djävulshorn till Halloween.... xD

I helgen har jag hunne vara å se Hockey, Skellefte-Lule.
Tyvärr så förlora Skellefte med 3-2 efter förlängning... :(
Man kan inge annat än att Gratta Lule till vinsten.

Söndag var jag å spela volleyboll på kvälln, och på dagen va jag ute med skotern å premiärkörde för i år å tog sen fram kameran å fota nalta.
Volleybolln va hur sjukt kul som helst!!!!!! =D=D=D
Lätt värt ä! ;)
Spelade från 19.30 til 21.30! =D
Volleyboll!♥

Pärlan!♥




Bp1!! =D

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0