Am I going insane? my blood is boiling inside of my veins, an evil feeling attacks! :)

Hejsan!(=
Nu var då skolan slut för dagen.. vi har typ inte haft nån lektion! ;o
Eller vi hade matte i morse, sen engelska sen hade vi en lunch på 2 timmar och 20 min för att våran idrottslärare var på älgjakt! Lite drygt? jajjemään! ;o
När man hade drygat klart de hålet så var de dax för svenska. Vi skulle svara på nå frågor om en film vi såg i fredags medan lärarn pratade med oss enskilt. Efter de va skoldagen slut.
Jag for hem medan dom andra har x-tra engelska, så jag vet inte vad jag ska hitta på...
Jag funderar på att gå ner på torget å kolla lite på team sportia! :)

Å ikväll kommer jag troligtvis att kolla på lite läxor. Tro de eller ej så har vi fått läxa i både idrott å engelska.
På idrotten måste vi läsa ett häfte med galet mycket text som vi sen ska kunna å i engelskan har vi lite glosor.
Men dom kan jag så de är väl itne så mycket att kolla på?! :)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0