Band on the run, baaaand on the ruuun! :D

TjoO!(=
Guu se skönt de va me sovmorgon i morse! :D
Och sen har vi bara tre lektioner på torsdagar så dom går ändå skitfort!!
Hursomhelst så började vi med matte, och eftersom jag har jobbat på så bra som mattelektioner vi har haft så ligger jag före planeringen och behövade inte jobba så mycket idag!
Sen hade vi långlunch sen svenska.
Då fick vi se skolan bibliotek, och de biblioteket funkar som ett helt vanligt bibiotek!
Man kan låna böcker, man måste vara tyst där och dom har en egen hemsida :)
Éfter de va de dax för engelska... och då fick vi veta resultatet på teswtet vi gjorde förra veckan.
Och om man inte hade över 50 poäng så vart man tvungen att gå 10 veckor extra engelska! ;o
Helt insane! Men som tur är så fick jag 70 poäng så jag slipper de!
Som extralektionerna ligger på våran sovmorgon och då vi slutar tidigt, men jag får behålla de :D

Nu ska jag dra mig ut på "sctaan" å träffa Lovisa, vi ska på Dollar å dryga omkring! ;)


"onda ögat" ;p

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0