Breaking Out, Breaking Down! :)

Hej!(=
Idag har vi ju somsagt vare ute på torpet hela dagen typ.
När vi kom dit käkade vi lunch, och det var plättar! =D
Efter lunchen var käkad, allt var bortdiskat å så for vi ut i skogen och skulle gå nån hinderbana.
Vi var ca 10 st i varje grupp och på varje station skulle man utföra en viss uppgift för att få poäng.
Det var faktiskt ganska kul, roligare än vad jag trodde att det skulle vara! :)
Men om det inte skulle ha regna skulle det nog ha vare askul! :)
Efter hinderbanan så var det dax för fika och att räkna ihop poängen vi hade samlat ihop.
Hehe, vi ska inte gå in på hur det gick för vårat lag...
Sen for vi tillbak till skolan och då slutade vi. Jag gick hem direkt å bara chillade å bytte lite kläder.
Och nu ikväll har jag å Matilda vare på gymme å blive biff! ;)
Nu ska jag bara tare lugnt och kanske se en film!! :D

Och jag måste ju bara få påpeka att när jag kollade apa idag så såg jag att jag var med på dagens fråga! :D


Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0