Dansar Aldrig Nykter!:)

God kväll!(=
Lovisa
ringde å frågade om hon kunde komma till mig å va med jag å Jessika, och de fick hon ju såklart! :)
Vi bakade klart och sen gick vi ut å gick en sväng, sen vare nån som fråga Jessika om vi ville åka epa med henne.
Det ville vi ju, de va ju kallt ute och de kändes skönt att få åka en sväng.
Hon hämtade upp oss å vi körde runt ett tag.
Sen skulle jag hem till lägenheten för där va Matilda å ville komma in.
Vi har sett lite Idol, målat naglarna med mitt grafitti nagellack och sen har vi sett en bit ur Vampires Suck.
Men vi vart typ less å då spela vi lite Guitar Hero Metallica! ♥
Och nu sitter jag och ser Scrubs! :)

Jackan som jag köpte idag!:)
Jag tycker att den var grymt snygg!! =D
Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0