hahaha ;)

Jag blev nominerad av Lovisa Söderberg

- dom som blir nominerade måste skriva ett inlägg på sin egen blogg.
- i det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- och sedan nominera 7 andra bloggare.

7 fakta om mig:

1. Jag kommer från Talliden
2. Jag är stolt över att komma från Talliden
3. Jag älskar min familj
4. Jag klarar mig inte utan mina vänner 
5. Jag älskar att spela beachvolleyboll
6. Jag går Bp1 i Lycksele
7. Jag är väldigt speciell :]


jag nominerar:
Emelie Hjelte
Lovisa Lindfors Burvall
Tilda Dahlberg
Rebecka Fredriksson
Julia Hjelte
Jenny Sjögren
Lina Wallinder

Kommentarer
Postat av: julia !

tycker om att du är stolt över att komma från talliden ! de äh bra :D

2010-09-05 @ 14:47:35
URL: http://brainitiativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0