Hand of blood!:)

Hejsan!(=
Nu vare väl dax att skriva här igen då...
Idag har vi hat en helt vanlig skoldag, inget speciellt att skriva om.
Efter skolan gick jag hem å chillade till Lovisa kom å knacka på dörren å fråga om jag skulle hänga med ut på en shopparrunda. Såklart ville jag de.
Så vi gick på typ alla affärer Lycksele kan erbjuda.
Lindex, Mix Up, Öhmans och Åhlens.
Hehe, men jag hittade faktiskt en vinterjacka som jag ska köpa i morgon.
Det var jättefin, så när den är köpt så visar jag upp den! :D
Sen efter våran shopparrunda följde jag Lovisa hem å hon bjöö på nudlar.
Och det är så himla gott, och man får ju inte vara kräsen. Jag menar, hur bra kvalitè får man för 1,90kr? :)
Efter de gick jag å boka en tid min tatuering! :D :D :D :D Jag är typ överlycklig, men ändå lite nervös! :]
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, de bli väl säkert att se tv å tare lungt, vila upp sig för byggdag i morgon! ;)

Crossbild från i sommar i brist på annat! :)
Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0