Last to know! :)

Ett räddhågset får!

Jag känner mig jätteovärd
och tänkte skriva ett inlägg innan jag gör mig klar för skolan.
Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om...
Kanske om att jag såg Scrubs igår kväll, och de va bra som vanligt(?) :)
På skolan idag har vi byggdag, det kändes väl behövligt efter en jääätteejoobbiiig teoridag igår! hehe... :]
Jag hoppas på att vi ska få göra klar våra betong grunder idag.

Men det värsta är att jag håller på att bli sjuk, alltså typ jättesjuk!
Jag har ont i halsen å typ början till ont i huve! Undra hur detta kommer att sluta?!
Man blir ju typ orolig!
Som tur ä så ska jag hem snart! Pax att bli ompysslad då!
Jajjemään!! ;D

Nämen titta, jag fick ju ihop ett ovärt inlägg tillslut. Bara man babblar på som vanligt brukar man kunna skriva mycket! :)
Men vad är en passande bild till det här då? Joo, en jätteovärd suddig bild! :]
Mohaha!! (Elakt skratt!)

Suddig mark i Tallis! ;)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0