Rainbow in the dark! :)

Hallå! (=
Det har vare byggdag idag och det har gått både bra och dåligt!
Det som gick dåligt var dom himla listerna som först inte var kapade så man gatt vänta på de i typ en evighet, sen när man väl hade fått som så skulle mna kapa till dom så dom skulle passa men inte passa som för de.
Även om man mätte som ett tok å fixa finlire med kniv så gick de ju inte, då vart man lite små-arg!

Men de som gick bra var väl att kapa armeringsjärnet å fixa de! :)
Det va lite klurigt men de gick bra! =D

Byggbyxorna å byggtröjorna kom idag med så nu är man inte annorlunda mot resten av klassen!! =D

Efter skolan så hämtade mamma mig å vi fixade löparskor, innegympaskor, mjukisbyxor, inläggssulor till jobbarskorna, en kudde, örngott å en filt! :) Sen till middag åt vi på frasses!
Efter maten for vi å handla å åt sen kladdkaka i lägenheten, när vi hade druckit en kopp kaffe till de for hon hem och jag är kvar! :)
Snart helg!
två dagar kvar! ;) 

löparskorna

inneskorna

Nää nu ska jag å testa mina nya löparskor! :D

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0