Say Goodnight! :)

Hej!(=
Vilken dag de ha vare idag, det har vare måndag...
jag setg upp typ 05.50 för att hinna med bussen till Lycksele... :)
Jag kom till skolan och vi hade byggdag idag så det har vare en ganska så lugn dag.
Efter skolan gick jag hem med min väska, gick sen å köpte mig en platttång eftersom min förra har kajkat ihop..
Kändes ju sådär lämpligt värt.... sen så vart de gymme med Matilda å Matilda.
Det gick väl bra som vanligt att träna.
Jag köpte mig ett gymkort oxå, så nu äre bara att träna! :)
Jag kommer att bli biffen! ;)
Det enda jag saknar här är volleyboll!
Sen efter vi hade vare på gymme for ajg hem å käkade middag. Ox-filè å kroketter! :D
Sen vart de en promenad med Rebecka. Vi gick å kollade på dom mysiga höstvägarna! ;)
Efter våran promenad som innehöll mycket prat, gåning och lite gungning i en lekpark fick jag följa henne hem å se hur hon bo! :)
Hon bor riktigt fint!
Vi satt å såg lite tv å så, sen kom jag på att jag hade oduscha så jag gick hem å nu är jag hemma.
Eller jag har vare de ett tag.

På tal om volleyboll så testade jag på de i söndags i Norsjö! Och hur skoj var inte de!?!?!? :D
Jag vart typ taggad på att spela söndagar.
Synd bara att jag inte kom på att de va golv jag slängde mig på i mitt första kast mot golvet.
De gjorde lite småont att landa.. nää tacka vet jag BEACH! :D



Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0