Soul Sucker!:)

Hej och gokväll!(=
Nu var då måndagen snart slut... den här dagen har typ gått sjukt fort! ;o
Jag steg upp jättetidigt å for med bussen till Lycksele.
Byggdag hela dagen å sen kom man hem, käka, for ut å gick med Matilda, drog raggen på "stan" med Lovisa å några av hennes kompisar :)
Och nu sitter man här å värmer sig medan man ser lite tv.

Och idag när jag skulle packa upp min väska som jag hade full med packning eftersom jag ska stanna på markan.
Så när allt var uppackat så var min säng typ full med kläder.
Jag tänkte; Tänkte jag flytta hit för alltid? Tänker jag aldrig mer komma hem å byta kläder?
Jag har typ kläder så jag kan skänka bort allt men ändå ha sjukt mycket kvar. Helt galet! ;o


Aja Gonatt eller nå! :)

Mat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0