The Middle!:)

Hej!(=
Nu ska jag typ gå å lägga mig så jag orkar upp i morgon bitti då jag ska till doktorn.
Sen taggar vi att fara till stan och shoppa! ;D
Det kommer typ att äga! ;)
Ikväll har jag jobbat klart med engelskan.
Vi ska analysera en låttext, översätta den å skriva lite om gruppen.
Självklart tog jag Your Betrayal med Bullet For My Valentine! :D
Texten är inte så svår att översätta, men att skriva om gruppen var lite svårare... ;p
Och jag har bakat cupcakes, och jag råkade glömma bakpulvret så dom vart inte så fluffiga som jag ville :(
Annars har det gått bra!
Men eftersom jag är hemma så kommer det inte komma upp nå nya bilder föränn jag ä i Lycksele!
Och nästa helg äre Lycksele-marknan! =D Awesome!=D


Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0