Blond, Gh å en massa annat! :)

Hej!(=
På skolan idag har vi haft matte, engelska och idrott.
Vi hade ingen svenska för att våran lärare är sjukt. :)
Så jag slutade kring 13.00, och då i brist på annat gick jag ut på torget och Åhlens. Jag gick och skulle kolla om grafittinaglellacken hade kommit in, men det hade dom inte gjort.... så jag gick å kollade lite på hårfärger.
När jag då stod å kolla på de vart jag så sugen på att blondera litegrann i håret så jag gick å köpte mig en blondering och just nu sitter jag på å väntar på att jag ska få skölja ur färgen.
Jag är grymt nyfiken på hur det kommer att börja se ut! =D

Färg före.....

...Färg undertiden....

...Färg stylat å klart! :)

Ikväll blir nog att gå ut en sväng med kameran, de va ett tag sen nu. Sen kanske jag ska sätta mig å nöta Gh! ;D Det va oxå ett tag sen jag gjorde de, typ mitt liv! ^^
Men det är inte lika kul att köra själv som de ä att köra med Bandet! :]

Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Kjell

ehm? Sporadiska ord i fetstil? Eller har jag missat något systematiskt angående dom förutom namn ibland? :P

2010-09-14 @ 19:12:04
URL: http://zpajk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0