Fever! :)

Tjo!(=
Jasi, nu var denna sovmorgon förstörd... vi hade skolfoto idag 08.45 när jag brukar få ha sovmorgon till 11.10!
Det är inte okej!  menmen, man tar ju bara skolkort en gång per år så jag ska nog överleva! :)
Hehe, mitt enskilda kort vart väl sådär..
Det va bara vi tjejer kvar i slutet så vi kollade på varann när vi tog.
Och såklart kan jag ju inte vara så seriös när det är folk som ska kolla på när jag tar kort så jag börja asgarva å då va ju fototanten såklart tvungen att ta kort just då.
INTE OKEJ!
Men annars hare vare en bra dag, jag är just nu hemma å väntar på att jag ska börja 11.10! :)
Så jag passar på att fika lite å lyssna på musik å Fejjan! :D



Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0