Watching Us Die Tonight! :)

Gokväll!(=
Nu tyckte jag att et var dax för mig att skriva om denna dag.
Jag hade tänkt skriva tidigare men jag råkade somna på soffan efter maten...
Så jag paxar för att gå i säng tidigast ikväll! eller?! :]
Nää, men då man ha käka kan man bli lite trött.
Aja, idag på skolan ha vi haft teoridag... fast det är inte så jobbigt som det låter.
Först matte, sen engelska, efter lunch har vi idrott å svenska sen slutar jag 14.30 :)
Efter skolan gick jag hem och bara satt å inte visste vad jag skulle göra, så jag gick på gymme å sprang på löpbandet i ca 25 min.
Jag känner mig faktiskt ganska hurtig! :]

I morgon så taggar vi tacos till middag som man blir bjudd på av Lyckselekommun! :D
Riktigt gott!

Och eftersom jag råkade somna ikväll så blev det ju inte som planerat, jag hade tänkt gå ut å ta lite nya höstbilder som jag sen kunde lägga upp.
Så det får duga med gamla bilder nu då... :)




Men nu family guy, sen House, sen duschen, sen sängen! :)


Vi hörs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0