Gotta be somebody! :]

Usch å fy å blä för att frysa!
Men det vart mycket bättre efter en lång varm dusch! ;D
Och just nu känner jag mig lite småstressad, eftersom jag ska hem i morgon och jag har varken packat, diskat eller gjort nå vettigt...
Eller de enda vettiga jag har gjort är att jag har vare ute å gått med Matte å hennes kompis.
Men va tusan hjälper de mig när det gäller att ha packat å diskat?! Nää exakt, ingenting!
Men hurtig kände man sig :)

Sen på fredag ska man till farbror doktorn! :]
Efter man har gjort ett besök hos doktorn far man å häsla på högstadie lite innan man drar vidare till Skeå för att shoppa :]


Man kanske borde färga håret rött igen? ;)

Jajjemään det vart en del bilder på Toffsen, men de får duga! ;)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0