Prata i Skype med Erica å Lovisa! :D<3

You fake god damnation
You pray for salvation
'cause your heart is made of stone
You can die and rot alone


Hej!(=
Bygggdag
idag med 3 g;n efter varann! :)
För idag har vi faktiskt gjort nåt! :)
För armerade vi tjejer en vägg å tog sen isär det för att killarna skulle göra de sen.
Det tog typ hela förmiddagen. Sen efter lunch skulle vi byta med killarna så vi skulle blanda betong å fylla formarna.
Och det gick väöl bra, jag fattade typ inte hur man skulle blanda men det löste sig fint tillslut! :)
Efter skolan gick jag å Lovisa till MB för alla inackorderade skulle Fritidsgården bjuda på tacos.
Och en gratis middag tackar man inte nej till. Gratis är gott, no matter what!
Efter vi hade käkat gick jag hem till mig å hämtade kameran innan vi gick ut en sväng å gick.
Sen ikväll ska jag å Matilda ut å ta en powerwalk! :D
Men jag vet inte hur bra det kommer att gå efter all tacos jag åt till middag! :]

Kolla mördarmyggan vid mitt huve! ;o (Midsommar)









Vi hörs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0