Road To Nowhere!:)

Näämen hörre ni, nu äre snart dax för mig att göra kvällen.
Men första ska jag se klart Scrubs.
Och som ni möjligtvis redan har sett så har jag gen helt annan design nu.
Själv tycker jag att den var ganska lyckad :] Den innehåller svart, rött och Bullet For My Valentine! ;D ♥

Och i morgon äre Fredag och de betyder att de ä Marknad här i Lycksele!!
Erica kommer hit, och de ska bli asskoj!:D
Hon har inte hälsat på här på lääänge nu, senast var i sommar på Diggiloo.

Ikväll har jag vare ute å gått med Lovisa å tage lite kort. Men det ä inte så varmt ute nu för tiden.
Det ä ju lite synd, jag saknar sommarn då man kunde gå omkring i shorts heldagar medans man spelade beach.
Åååh beach.... jag vill spela NU!! Kan det inte bli sommar snart igen!? Snälla?
Hååå, jag vill ha värme...

Nää slut på klagandet! Godnatt! =)






Vi hörs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0