Ojj vilken hel awesome helg!:)

Heeeeeeeeeeeeej!!!! (=
Ojoj, jag har inte skrive på hela helgen... men det kommer nog bli så eftersom när jag är hemma från Lycksele vill jag inte bara sitta vid datorn å skriva på en blogg utan jag vill vara så mycket som möjligt med kompisarna å familjen!

I fredags for jag in till Norsjö å va med Lovisa och Johan. Vi gjorde inte så mycket, vi gick ut ett tag och tog lite kort å så. Sen for vi in på fg och värmde oss eftersom det inte var småvarmt ute utan lite mer småkallt!
Så vi gick in dit träffade lite folk.
Lovve spelade gitarr medans vi spelade låten på youtube å jag sjöng med.... det lät bra när Lovve spelade men när jag började sjunga var lät det inte lika vackert... :( menmen...
Sen när fg stängde for jag hem å sov.





Lördag: Jag for in till fg och då kom Emelie dit! :D
Efter vi var less på att höra Willy å Rickard spela gitarr for vi å hyrde en film på Ok.
Vi hyrde "Have you heard about the Morgans?"
Rebba
kom efter ett tag in i den filmen men vi vart less den å for ut å gick en sväng.
Då kom Rebba på idèn att vi kunde fara hem till henne å grilla, sagt å gjort gick vi hem till hon å grilla.
Rebba vart oxå lite som småstolt när hon lyckades tända upp elden alldeles själv! ;)
(Vi behöver inte gå in på hur mycket tidningspapper de gick åt...)
Sen där kring 00.00 tiden for jag hem, somnade direkt jag typ nudda kudden med huve å sovde sött.

Söndag: Började med en härlig sovmorgon, sen var de egentligen tänkt att jag skulle fira min farbror som fyllde år, men Lovisa undrade om jag ville komma å spela beach med hon, Johan å David.
Klart jag ville de, de va ju aslänge sen jag spelade. Och de sjuka va ju att de var ju som en sommardag.
Jättevarmt i luften å sanden va å varm! :D
Men jag å Lovve var ganska trötta och orkade inte så mycket men de va jättekul att få spela igen! :D
Och jag tror faktiskt inte att det kommer att bli så mycket mer beach för i år.. :(
Det börjar ju bli lite för kallt nu för tiden...! ;p


Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0