:D

Halllllåååå!! :)
Jasi, de känns som ja int gör annat än att blogga nu... -.-
Men va ska man göra när man sitt själv hemma i Kjells lägenhet..?
Så att blogga ä en av sysselsättningarna ja ha här, när ja ä själv iaf ^^
Just nu sitt ja å vänta på att mitt nagellack ska torka så ja kan blåsa håret å platta de ;p
De bli mitt turkosa nagellack. Ha int målat naglarna på länge... ^_^
Och om du kika in på min andra blogg så kan du kolla in bilden på min lite misslyckade sminkning x)
Menmen, alltid kul att testa nå nytt.
Eller de nya ä den vita eyelinern å att använda ögonskugga :p

Nu ha ja komme på två saker som ä mycket bättre me wordpress, ena ä wordpress-appen och de ändra ä att de ä lättare att ladda upp bilder...  ;)


Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0